معرفی راهبند و درب اتوماتیک ضد سرقت

راهبند درب اتوماتیک پارکینگی

راهبند درب اتوماتیک پارکینگی :
استفاده از درب اتوماتیک پارکینگ به صورت روز افزون افزایش یافته است .
اکثر درب ورودی در آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی و تجاری و اماکن اداری ، ویلا ها و ... از نوع درب اتوماتیک پارکینگی هستند که به وسیله ی انواع متفاوتی از جک های پارکینگی راه اندازی و پیاده سازی می گردند .
درب اتوماتیک پارکینگ انواع مختلفی دارد همانند :
درب اتوماتیک پارکینگی زیر سطحی
درب اتوماتیک پارکینگ لولایی
درب اتوماتیک زیر سقفی پارکینگی
درب اتوماتیک ریلی پارکینگ
و یک نوع دیگر از درب اتوماتیک پارکینگ ، راهبند درب اتوماتیک پارکینگی می باشد .

راهبند اتوماتیک پارکینگ
راهبند یک نوع از تجهیزات می باشد و در محل های شلوغ مانند ورودی مجتمع های مسکونی و تجاری و انواع کارخانه های تولیدی و عوارضی ها و یا پارکینگ عمومی به کار گرفته می شود .
راهبند های اتوماتیکی را به دو بخش می توان تقسیم نمود :
اول از نظر نوع کارکرد و دوم از نظر سیستم محرکه ی داخلی آنها .
یکی از کم هزینه ترین انواع راهبند ها ، راهبند اهرمی می باشد و ساختمان تشکیل دهنده آن عبارت است از :
دکل به ارتفاع 1 متر که به زمین وصل شده است و اهرمی به اندازه های مختلف دو تا 8 متر که کار آن ها محدود نمودن مسیر خودرو های عبوری می باشد .
راه بند های اتوماتیک از جهت سیستم های محرکه به دو گروه اصلی تقسیم می شوند :
راه بند الکترومکانیک و نوع دیگر راه بند های الکتروهیدرولیک که در نوع الکترومکانیک میزان تردد ها و رفت و امد نسبت به الکتروهیدرولیک کمتر است .
تبلیغات درون متنی/
اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت طراحی سایت شرکتی و  طراحی سایت فروشگاهی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.
تبلیغات درون متنی

درب اتوماتیک ضد سرقت

درب های اتوماتیک موارد مصرف زیادی دارند از جمله می توان از آن ها در درب ضد سرقت اتوماتیک استفاده نمود این درب اتوماتیک مکانیزم و ویژگی دارد که دزد و سارق حتی با دستکاری نمودن درب اتوماتیک ضد سرقت نیز نتواند قفل آن را خراب کند و بشکند و بعد به داخل شرکت و یا واحد مسکونی بیاید و راه یابد .
حتی اگر بتواند به داخل مکان مورد نظر راه یابد این کار زمان خواهد برد بنابراین درب اتوماتیک باعث تاخیر در ورود و نفوذ دزدان و سارقان می شود .
با توجه به این ویژگی هایی که گفته شد مشخص می شود که درب ضد سرقت ازاستاندارد مقاوم و با دوامی تشکیل شده است که تقریبا غیر قابل نفوز می باشد و امنیت در این درب ها بسیار بالاتر از درب های اتوماتیک ساختمانی است .
این استاندارد های درب اتوماتیک علاوه بر امنیت در مقابل دزدان باید در برابر حوادث پیش بینی نشده نیز امنیت داشته مانند آتش سوزی و غیره .
مکانیزم به کار رفته در درب اتوماتیک عایقی است برای سرما و گرما و همین طور در مقابل رطوبت و سر و صدا ساختمان شما را ایمن می کند .
تبلیغات میان متنی
شرکت پیام آوا خدمات طراحی سایت تهران و سئو را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد. بازاریابی و تبلیغات به رکن اساسی جامعه امروز ما تبدیل شده است.  تبلیغات گوگل برای موتورهای جست و جو و همچنین  سئو و بهینه سازی سایت از جمله مهمترین روش ها برای بیشتر دیده شدن سایت شما به حساب می آید.
تبلیغات میان متنی

Comments

Popular posts from this blog

درب شیشه ای نیم دایره و لولایی / تفاوت آنها درچیست؟

معرفی درب اتوماتیک سکشنال